Продавець Приватне підприємство УНТЕХ розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
99 відгуків

Трициліндровий двигун малої потужності.

Трициліндровий двигун малої потужності.

Чотирнадцятого червня на мінському моторному заводі відбулася презентація нових розробок дизельних двигунів, в рамках якої був здійснений урочистий запуск малолітражного трициліндрового двигуна MMZ-3LD.

В цей день моторний відвідало багато гостей, починаючи від керівних працівників державного апарату, партнерів ММЗ, потенційних споживачів і закінчуючи представниками засобів масової інформації. Почесними гостями заводу були помічник Президента Республіки Білорусь С. П. Ткачов, в. о. міністра сільського господарства і продовольства Л. А. Маринич, голова Державного комітету з науки і технологій В. В. Войтов.

Перед адміністративним корпусом заводу була організована виставка спецтехніки та двигунів останніх розробок. Саме з неї і почалося знайомство гостей з підприємством. Втім, більшість з них на заводі були не вперше і тепер з нетерпінням чекали зустрічі з новим дітищем моторостроителей — малолитражным трициліндровим двигуном MMZ-3LD. Тим не менш, всі з великим інтересом ознайомилися з технологіями складання чотирьох - і шестициліндрових моторів, оглянули гнучкий виробничий ділянку виготовлення основних деталей двигуна, оснащений високошвидкісними обробними центрами НІС-630 «Athletic», і побачили, як відбувається загартування колінчастих валів на сучасній установці SMS Eloterm.

На ділянці складання шестициліндрових двигунів ЦСИМ був встановлений стенд з «винуватцем» — малолитражным трициліндровим двигуном MMZ-3LD. Саме туди і попрямувала численна делегація запрошених. Кнопку пуску нового двигуна натискали почесні гості заводу, а також генеральний директор ПО «ММЗ» Н.І. Лобач і головний конструктор С. П. Севиздрал. «Я впевнений, що новий інноваційний продукт, створений колективом моторного заводу, буде затребуваний як у Білорусі, так і за її межами. В добрий шлях!» — такі слова сказав в. о. міністра сільського господарства і продовольства Л. А. Маринич, відразу після того, як затихли оплески, що супроводжували запуск нового мотора.

Всі гості прагнули підійти до двигуна і оглянути його, а на адресу технічного директора ММЗ В. К. Анушкевича і головного конструктора С. П. Севиздрала весь час сипалися питання. У тому числі питання були надіслані представникам МТЗ, спочатку технічному директору В. В. Омеляновичу, а потім директору Бобруйського заводу тракторних деталей і агрегатів А. Р. Аграновичу. Саме на бобруйському підприємстві, що входить до складу ПО «ММЗ», виробляють малогабаритну техніку, і як раз для трактора МТЗ-320 призначений перший «трехцилиндровик» ММЗ. За словами А. Р. Аграновича, на бобруйському заводі щорічно випускають понад 3 тисяч малогабаритних тракторів сільськогосподарського та комунального призначення, на які встановлюються італійські та китайські двигуни. У перспективі вони збираються збільшувати обсяги виробництва до 10 тисяч і, звичайно, хотіли б комплектувати свою техніку вітчизняним двигуном. У липні два перших двигуна MMZ-3LD будуть встановлені на трактора МТЗ-320 для проходження експлуатаційних випробувань.

Не менш ніж представники МТЗ, зацікавлені в мінському малолитражном двигуні та інші партнери мінського моторного заводу — ТОВ «ГК ТСС» (р. Москва). Як розповів її генеральний директор В. Р. Сорокін, співпраці двох підприємств вже близько десяти років. Компанія виробляє дизель-генераторні установки і в повному обсязі комплектує їх мінськими двигунами, хоча починали вони з ярославським двигуном, перш ніж вирішили, що мінський краще. У перспективі планують виробляти дизель-генераторні установки з малолітражними двигунами ММЗ.

Технічний директор ВАТ «Амкодор» В. о. Горбелик і головний конструктор Р. В. Домаш попросили привітати всіх моторостроителей з важливим трудовим досягненням та побажали не зупинятися на досягнутому. Тому що на «Амкодоре» хочуть отримати від моторного малолітражний чотирициліндровий двигун потужністю 60 л. с. для комплектації автонавантажувача вилкового. Втім, відмовлятися від «трехцилиндровика» вони теж не збираються, планують випробувати його на своєму малому ковзанці.

Перш ніж відправитися на науково-технічну конференцію, багато гості виявили бажання ознайомитися з випробуванням нових двигунів ММЗ, які проходять в експериментальному цеху. Тут вони побачили ще один «трехцилиндровик», на якому тривають стендові випробування, а також двигун стандарту Євро-5, важкі восьмициліндрові мотори.

Науково-технічна конференція включала в себе доповіді технічного директора В. К. Анушкевича — «Тенденції розвитку вітчизняного та світового двигунобудування», головного конструктора С. П. Севиздрала — «Створення сімейства малолітражних двигунів із застосуванням інноваційних технологій», головного технолога А. М. Логінова — «Інновації у виробництві — модернізація та впровадження нових технологій». Логічним її продовженням стала прес-конференція. Звичайно, більшість питань стосувалося новинки. Головний конструктор заводу розповів про те, що вже виготовлено шість трьохциліндрових двигунів, в роботі перебувають ще чотири. Всім їм належить пройти експлуатаційні випробування у складі техніки. Планується, що до кінця року будуть зняті всі проблемні питання, і в наступному році мінський моторний завод почне серійне виробництво «трехцилиндровиков». Паралельно заводські конструктори працюють над створенням двоциліндрового двигуна потужністю 23 л. с., до кінця року повинна бути закінчена конструкторська документація і почнеться виготовлення досвідчених зразків. На цій же базі будуть створюватися і чотирициліндрові мотори (потужність 46 і 56 к. с.).

Зацікавила журналістів і інформація про будівництво чавунно-ливарного виробництва в Стовпцях. Генеральний директор об'єднання Н.І. Лобач пообіцяв запросити представників ЗМІ на закладку капсули нового заводу.

Що відбулося на ММЗ наприкінці минулого тижня подія отримала широке висвітлення в засобах масової інформації, а це говорить про те, що білоруське дизелебудування не стоїть на місці, і колектив моторостроителей успішно втілює в життя доручення уряду і особисто Президента країни.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner