Продавець Приватне підприємство УНТЕХ розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
103 відгуків
Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі, фото 3

Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі

  • В наявності
  • Код: 5511-3104007

21 850 ₴

Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі
Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі
В наявності
21 850 ₴
+380 (68) 003-33-31
  • +380 (73) 003-33-31
  • +380 (99) 003-33-31
+380 (68) 003-33-31
  • +380 (73) 003-33-31
  • +380 (99) 003-33-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі

Арт: 5511-3104007

Ціна

Колесо має бути встановлено міцно і надійно, але при цьому мати можливість обертатися, повертатися і робити рухи в підвісці. Це забезпечується за допомогою спеціальної деталі - маточини колеса.

Маточина - одна з основних деталей колеса і підвіски автомобіля, вона забезпечує установку колеса і з'єднання всіх його частин в єдину конструкцію. Також маточина дає можливість обслуговувати і ремонтувати всі деталі колеса окремо, без заміни інших компонентів. Якби колесо було суцільним (нерозбірним), то при поломці підшипника, диска, барабана або іншої деталі його довелося б міняти повністю - з маточиною досить замінити лише дефектну деталь.

Маточина грає важливу роль в підвісці всіх коліс автомобіля, а також в роботі гальм і рульового управління. Ця деталь піддається значним навантаженням, тому велика увага приділяється її конструкції, надійності і міцності.

Маточини провідних некерованих коліс. Ці маточини встановлюються на задні провідні осі вантажних автомобілів і легкових автомобілів із заднім приводом. Така маточина жорстко з'єднується з полуосью ведучого моста, зазвичай з'єднання виконується за допомогою передбаченого на півосі фланця.

У вантажних автомобілях маточина некерованих коліс встановлюється через підшипники на порожню цапфу, яка монтується на край балки моста. Таким чином, крутний момент від редуктора через фланець цієї півосі передається на маточину, а від маточини вже на колесо. При такій конструкції гальмівної барабан кріпиться до маточини, а гальмівний механізм - на гальмівний щит, жорстко встановлений на фланці балки моста або безпосередньо на цапфі. В результаті досягається поставлена мета - гальмівний механізм завжди є статичною, а колесо замість з гальмівним барабаном обертається.

Маточини ведених керованих коліс. Такі маточини використовуються для установки передніх коліс задньопривідних легкових і вантажних автомобілів. Як і в попередньому випадку, маточина ставиться на поворотному кулаці, монтується до підвіски через шворінь або кульові шарніри. Так як в такій конструкції передавати крутний момент не потрібно, то цапфа виконується суцільнометалевої, і ніяких ШРУС тут немає.

Характеристики
Основні
ВиробникКамАЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 21 850 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner