Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі
- В наявності
- Код: 5511-3104007
21 850 ₴
- +380 (73) 003-33-31
- +380 (99) 003-33-31
Маточина КАМАЗ задня з гальмівним барабаном в зборі
Арт: 5511-3104007
Ціна
Колесо має бути встановлено міцно і надійно, але при цьому мати можливість обертатися, повертатися і робити рухи в підвісці. Це забезпечується за допомогою спеціальної деталі - маточини колеса.
Маточина - одна з основних деталей колеса і підвіски автомобіля, вона забезпечує установку колеса і з'єднання всіх його частин в єдину конструкцію. Також маточина дає можливість обслуговувати і ремонтувати всі деталі колеса окремо, без заміни інших компонентів. Якби колесо було суцільним (нерозбірним), то при поломці підшипника, диска, барабана або іншої деталі його довелося б міняти повністю - з маточиною досить замінити лише дефектну деталь.
Маточина грає важливу роль в підвісці всіх коліс автомобіля, а також в роботі гальм і рульового управління. Ця деталь піддається значним навантаженням, тому велика увага приділяється її конструкції, надійності і міцності.
Маточини провідних некерованих коліс. Ці маточини встановлюються на задні провідні осі вантажних автомобілів і легкових автомобілів із заднім приводом. Така маточина жорстко з'єднується з полуосью ведучого моста, зазвичай з'єднання виконується за допомогою передбаченого на півосі фланця.
У вантажних автомобілях маточина некерованих коліс встановлюється через підшипники на порожню цапфу, яка монтується на край балки моста. Таким чином, крутний момент від редуктора через фланець цієї півосі передається на маточину, а від маточини вже на колесо. При такій конструкції гальмівної барабан кріпиться до маточини, а гальмівний механізм - на гальмівний щит, жорстко встановлений на фланці балки моста або безпосередньо на цапфі. В результаті досягається поставлена мета - гальмівний механізм завжди є статичною, а колесо замість з гальмівним барабаном обертається.
Маточини ведених керованих коліс. Такі маточини використовуються для установки передніх коліс задньопривідних легкових і вантажних автомобілів. Як і в попередньому випадку, маточина ставиться на поворотному кулаці, монтується до підвіски через шворінь або кульові шарніри. Так як в такій конструкції передавати крутний момент не потрібно, то цапфа виконується суцільнометалевої, і ніяких ШРУС тут немає.
Основні | |
---|---|
Виробник | КамАЗ |
- Ціна: 21 850 ₴