ТМЗ 8463.10 дизельний двигун
Технічні дані
- Годинна витрата палива, л 86,5
- Номінальна потужність, л.с. 500
- Номінальна потужність, кВт 367,65
- Номінальна частота обертання, об/хв. 2100
- Максимальний момент, що крутить, Н•м 2157
- Застосовується для колісних шасі позашляхових транспортних засобів, будівельної техніки.
Конструктивні особливості
Система змащення
- наявність водомасляного радіатора (ВМР) охолодження масла, встановленого безпосередньо на двигуні, що дозволяє підтримувати температуру масла в оптимальних межах 80°С, масло проходить між трубками, а рідина, що охолоджує, — усередині трубок
- наявність 2-х масляних повнопоточних фільтрів зі змінними паперовими елементами
- редукційний клапан (9…9,5 кг/см²)
- диференціальний клапан (4…4,5 кг/см²)
- перепускний клапан (різниця тиску 1,5-2,0)
Система охолодження
- присутня гідродинамічна муфта приводу вентилятора 3 режими роботи
- автоматичний "А" при t 72 ° ... 76 ° С
- постійний «П»
- відключено «Про»
- температура охолоджувальної рідини 70 ... 90 ° С
Система харчування
- наявність 2-х фільтрів тонкого очищення палива (паперові елементи) 1-го фільтра грубого очищення палива
- ТНВД 8-ми секційний з розмірністю 12х14 мм, тиском упорскування палива 20 МПа
Система впуску та випуску відпрацьованих газів
- система турбонаддуву з використанням ТКР марки К-36, виробництва фірми «Турбо» (Чехія)
- наявність охолоджувача наддувного повітря (ОНВ) типу «вода-повітря» на двигунах 8431.10, 8435.10 типу «повітря-повітря»
Допоміжні агрегати
- Одноциліндровий компресор пневмотормозів LP 3999 «Кнорр Бремзе»
Механізм газорозподілу МГР
- розподільний вал - 16 впускних та випускних кулачків
- роликові штовхачі, що рухаються у напрямних
- підведення масла через коромисла по штангах до штовхачів
- порожнисті штанги з напресованими наконечниками
- вильчасті двоплечі коромисла впускних та випускних клапанів
- 2 впускні клапани 40Х10С2М 2 випускні клапани з жароміцного матеріалу ст. 45Х14Н14В2М (ЕІ-69), наплавлений стелітом ВЗК
Головки циліндрів
- індивідуальні, алюмінієві, 4-х клапанні
- металеве прокладання ущільнення «газового стику» між головкою і гільзою циліндра
Кривошипно-шатунний механізм КШМ
- колінчастий вал азотований, сталевий, 5 корінних шийок, 4 шатунні шийки ст. 42ХМФА
- шатун - сталевий:
- двотавровий перетин
- прямий роз'єм
- має скоси у верхній головці
- масляний канал у верхній головці
- ст. 40ХН2МА поршень (за технологією та на обладнанні фірми « Мале
- » Німеччина):
- висококремнистий алюмінієвий сплав
- три канавки під кільця
- нерезистова вставка з жароміцного чавуну
- порожнину під охолодження маслом
- масляні форсунки для подачі олії в поршень виточки
- під клапани
- центральне розташування камер ое - двостороння трапеція, хромована, бочкоподібна робоча поверхня
Привід агрегатів
- всі шестерні циліндричні прямозубі
- нітроцементація
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Тутаєвський моторний завод |
Тип техніки | Спецтехніка |
Тип палива | Дизельне |
Потужність | 500 к. с. |
Стан | Новий |
Гарантійний термін | 12 міс |
Інформація для замовлення
- Ціна: 898 000 ₴